Ktorá platobná brána je pre mňa najlepšia?
To závisí od viacerých faktorov. V prvom rade sa informujte u jednotlivých poskytovateľov platobných systémov (banky) o podmienkach využívania ich platobnej brány a o poplatkoch.
Najpopulárnejšie medzi WooCommerce eshopmi sú platobné brány od Tatra banky a TrustPay a GP webpay.
Čo potrebujem k tomu, aby som mohol prijímať platby v mojom eshope?
- Informujte sa u poskytovateľa platobného systému (v banke) ohľadom podmienok a poplatkov pre platby.
- Podpíšte zmluvu s poskytovateľom platobného systému (banka).
- WordPress plugin platobnej brány odporúčame u nás zakúpiť až po podpísaní zmluvy.
Predplatné technickej podpory a aktualizácií
Predplatné služby Aktualizácie a technická podpora? Čo to je?
Jednou vetou: Garantujeme Vám funkčnosť pluginu počas doby predplatného.
Predplatné znamená, že si predplácate služby aktualizácie a technickej podpory na jeden rok s cieľom, aby Vám plugin bez problémov fungoval počas celého predplateného obdobia.
Aktualizácie – Prístup k najnovšej verzii pluginu Vám zaistí funkčnosť počas celej doby predplatného. Najnovšou verziou je myslená taká verzia pluginu, ktorá je kompatibilná a funkčná s poslednou vydanou verziou WordPress, WooCommerce a implementačným manuálom banky.
Technická podpora – Pomôžeme Vám s implementáciou a nastavením pluginu platobnej brány. Sme Vám k dispozícii kedykoľvek budete potrebovať pomôcť s pluginom. Ak by ste mali akýkoľvek problém s pluginom, napíšte nám. Skontrolujeme nastavenia a preveríme dôvod nefunkčnosti.
V prípade, že je nefunkčnosť spôsobená chybou v plugine, chybu odstránime a vydáme novú verziu. V prípade, že je nefunkčnosť spôsobená nekompatibilitou s iným pluginom alebo témou, prípadne chybou na strane banky, budeme Vás informovať o možných krokoch.
Čo znamená predplatné s automatickou obnovou?
K pluginom platobných brán poskytujeme aktualizácie a podporu, ktorú si odoslaním objednávky a zaplatením predplatíte na jeden rok.
V prípade platby kartou sa zároveň aktivuje automatcké obnovovanie predplatného, čo znamená, že keď uplynie rok od objednávky, predplatné sa Vám obnoví automaticky na ďalší rok a platba kartou prebehne automaticky. Automatickú obnovu predplatného je možné vypnút vo Vašom účte.
Pred uplynutím jedného roka dostanete emailovú notifikáciu o predĺžení predplatného na ďalší rok.
Môžem predplatné kedykoľvek zrušiť?
Áno, predplatné môžete kedykoľvek zrušiť po prihlásení sa na PlatobneBrany.sk v sekcii Môj účet – Predplatné a kliknutím na Zrušiť predplatné. Prípadne nám môžete napísať email. Plugin platobnej brány môžete ďalej používať aj po zrušení predplatného. Aktualizácie a technickú podporu budete môcť využívať do konca predplateného obdobia.
Licencia a multilicencia
Môžem moduly platobných brán používať aj na viacerých eshopoch?
Áno. Všetky naše moduly sú distribuované pod licenciou GNU GPL. Znamená to, že máte k dispozícii všetky slobody, aké ponúka aj samotný WordPress. No aktualizácie a technickú podporu poskytujeme len pre doménu s aktívnym predplatným.
Ak chcete mať istotu funkčnej platobnej brány na všetkých Vašich doménach, odporúčame zakúpiť predplatné služby Aktualizácie a technická podpora na všetky Vaše eshopy.
Poskytujete množstevné zľavy?
Áno. Ak si plánujete zakúpiť viacero platobných brán naraz, napíšte nám počet na [email protected], a pošleme Vám zľavový kupón.
Niektoré pluginy ponúkame aj vo forme bundle. Touto formou si môžete kúpiť viacero pluginov v jednom balíčku za zvýhodnenú cenu.
Jednotlivé zľavy nie je možné navzájom kombinovať.
Pri prvom obnovení predplatného ako náš verný zákazník navyše získate:
- 20% zľavu na akýkoľvek ďalší plugin z PlatobneBrany.sk (zľavový kupón dostanete na vyžiadanie)
- 50% zľavu na code review vášho eshopu (https://webikon.sk/revizia-kodu/)
Nastavenia a fungovanie pluginov
Čo mám zadať ako notifikačnú URL v nastaveniach brány?
Ako notifikačnú URL adresu zadajte hlavnú stránku Vášho eshopu. Zvyčajne je to domovská stránka, napr. https://vasadomena.sk.
Prijaté objednávky sa nám nenastavujú do stavu “Spracováva sa”.
Skontrolujte si, či máte ako notifikačnú URL adresu nastavenú hlavnú stránku Vášho eshopu (v tvare https://mojeshop.sk). Ak problém aj naďalej pretrváva, kontaktujte nás.
Kde nájdem aktuálne verzie pluginov?
Nájdete ich na podstránke Aktuálne verzie pluginov. Zároveň naše pluginy zobrazujú dostupnosť novšej verzie pluginu priamo v administráci WordPress a podporujú automatcké aktualizácie.
Ako fungujú aktualizácie pluginov?
Ak máte aktívne predplatné, máte prístup k aktualizáciam pluginu. Pre novšie pluginy máte možnosť aktualizovať priamo v administrácii WordPress (Pluginy – Aktualizovať). Druhou možnosťou je prihlásiť sa na PlatobneBrany.sk a v sekcii Môj účet – Na stiahnutie nájdete súbory pluginu na stiahnutie. V administrácii WordPress, v časti Pluginy, deaktivujte a zmažte staršiu verziu pluginu, nahrajte novú verziu a aktivujte ju. Nastavenia pluginu zostanú zachované.
V administrácii WordPress kliknite na WooCommerce -> Stav -> Stav systému -> Stiahnuť súbor so správou o systéme – Kopírovať pre podporu
Aké verzie WordPress / WooCommerce / PHP potrebujem na používanie pluginov?
Aktuálnu verziu pluginov udržiavame tak, aby fungovala s najnovšími verziami WordPress, WooCommerce a s podporovanými verziami PHP. Z technických dovodov nevieme na 100% zaručiť funkčnosť pluginov so staršími verziami WordPress/WooCommerce/PHP, no v prípade záujmu vieme sprístupniť aj staršie verzie našich pluginov.
Kde nájdem (rozšírené) logy z pluginu?
Základné informácie sa zapisujú do poznámku k objednávke. Rozšírená záznamy (logy) nájdete v WooCommerce – Stav – Záznamy, kde si treba vpravo vybrať súbor s logmi k pluginu NázovPluginu-dátum-xxx.log a kliknúť na Zobraziť.
Ktoré eshopy používajú pluginy platobných brán?
Naše pluginy používajú tisícky WordPress webov, medzi ne patria aj eshopy ako sú napr.: Powerlogy, Folklor.sk, Peter Sasín, Neseda, the Bridge, Lenivá Kuchárka, Gardenhouse, Nosene, Goriffee, Tatrakon, Hopin, Moderný Pračlovek, DobrýRum, Hotel Zochova Chata, Slowlandia
Podporujete v multilanguage a multicurrency pluginy (napr. WPML)?
Vo väčšine prípadov naše pluginy fungujú aj s multilanguage a multicurrency pluginmi. No nakoľko je v nich veľké množstvo kombinácii pluginov a nastavení, nevieme zaručiť 100% kompatibilitu. Pluginy máte možnosť otestovať v lehote 30 dní od zakúpenia pluginu. V prípade, že niečo fungovať nebude, pokúsime sa upraviť plugin tak, aby to fungovalo alebo môžete využiť 30-dňovú garanciu vrátenia peňazí.
Mení plugin platobnej brány stav objednávky na základe platby?
Áno. Všade, kde dostaneme dôveryhodnú informáciu z banky k (ne)úspešnej platbe je stav objednávky prepnutý pluginom automaticky. Všetky naše pluginy sa riadia touto logikou: https://platobnebrany.sk/stav-objednavky-vo-woocommerce/