FAQ

Ktorá platobná brána je pre mňa najlepšia?

To závisí od viacerých faktorov. V prvom rade sa informujte u jednotlivých poskytovateľov platobných systémov (banky) o podmienkach využívania ich platobnej brány a o poplatkoch.

Najpopulárnejšie medzi WooCommerce eshopmi sú platobné brány od Tatra banky a TrustPay a GP webpay.

Čo potrebujem k tomu, aby som mohol prijímať platby v mojom eshope?

  1. Informujte sa u poskytovateľa platobného systému (v banke) ohľadom podmienok a poplatkov pre platby.
  2. Podpíšte zmluvu  s poskytovateľom platobného systému (banka).
  3. WordPress plugin platobnej brány odporúčame u nás zakúpiť až po podpísaní zmluvy.

Predplatné technickej podpory a aktualizácií

Predplatné služby Aktualizácie a technická podpora? Čo to je?

Predplatné znamená, že si predplácate služby aktualizácie a technickej podpory na jeden rok s cieľom, aby Vám plugin bez problémov fungoval počas celého predplateného obdobia.

Aktualizácie – Prístup k najnovšej verzii pluginu Vám zaistí funkčnosť počas celej doby predplatného. Najnovšou verziou je myslená taká verzia pluginu, ktorá je kompatibilná a funkčná s poslednou vydanou verziou WordPress, WooCommerce a implementačným manuálom banky.

Technická podpora – Pomôžeme Vám s implementáciou a nastavením pluginu platobnej brány. Sme Vám k dispozícii kedykoľvek budete potrebovať pomôcť s pluginom. Ak by ste mali akýkoľvek problém s pluginom, napíšte nám. Skontrolujeme nastavenia a preveríme dôvod nefunkčnosti.

V prípade, že je nefunkčnosť spôsobená chybou v plugine, chybu odstránime a vydáme novú verziu. V prípade, že je nefunkčnosť spôsobená nekompatibilitou s iným pluginom alebo témou, prípadne chybou na strane banky, budeme Vás informovať o možných krokoch.

Čo znamená predplatné s automatickou obnovou?

K pluginom platobných brán poskytujeme aktualizácie a podporu, ktorú si odoslaním objednávky a zaplatením predplatíte na jeden rok.

V prípade platby kartou sa zároveň aktivuje automatcké obnovovanie predplatného, čo znamená, že keď uplynie rok od objednávky, predplatné sa Vám obnoví automaticky na ďalší rok a platba kartou prebehne automaticky.

Pred uplynutím jedného roka dostanete emailovú notifikáciu o predĺžení predplatného na ďalší rok.

Môžem predplatné kedykoľvek zrušiť?

Áno, predplatné môžete kedykoľvek zrušiť po prihlásení sa na stránke Môj účet v sekcii Predplatné kliknutím na Zrušiť predplatné.  Plugin platobnej brány môžete ďalej používať aj po zrušení predplatného. Aktualizácie a technickú podporu budete môcť využívať len do konca predplateného obdobia.

Licencia a multilicencia

Môžem moduly platobných brán používať aj na viacerých eshopoch?

Áno. Všetky naše moduly sú distribuované pod licenciou GNU GPL. Znamená to, že máte k dispozícii všetky slobody, aké ponúka aj samotný WordPress. No aktualizácie a technickú podporu poskytujeme len pre stránky, ktoré majú aktívne predplatné.

Ak chcete mať istotu funkčnej platobnej brány na všetkých stránkach, odporúčame zakúpiť predplatné služby Aktualizácie a technická podpora na všetky Vaše eshopy.

Poskytujete množstevné zľavy?

Áno. Ak si plánujete zakúpiť viacero platobných brán naraz, napíšte nám počet na [email protected], a pošleme Vám zľavový kupón.
Niektoré pluginy ponúkame aj vo forme bundle. Touto formou si môžete kúpiť viacero pluginov v jednom balíčku za zvýhodnenú cenu.
Jednotlivé zľavy nie je možné navzájom kombinovať.

Pri prvom obnovení predplatného ako náš verný zákazník navyše získate:

  • 20% zľavu na akýkoľvek ďalší plugin z PlatobneBrany.sk (zľavový kupón dostanete na vyžiadanie)
  • 50% zľavu na code review vášho eshopu (https://webikon.sk/revizia-kodu/)

Nastavenia a fungovanie pluginov

Čo mám zadať ako notifikačnú URL v nastaveniach brány?

Ako notifikačnú URL adresu zadajte hlavnú stránku Vášho eshopu. Zvyčajne je to domovská stránka, napr. https://vasadomena.sk.

Prijaté objednávky sa nám nenastavujú do stavu “Spracováva sa”.

Skontrolujte si, či máte ako notifikačnú URL adresu nastavenú hlavnú stránku Vášho eshopu (v tvare https://mojeshop.sk). Ak problém aj naďalej pretrváva, kontaktujte nás.

Kde nájdem aktuálne verzie pluginov?

Nájdete ich na podstránke Aktuálne verzie pluginov. Zároveň naše pluginy zobrazujú dostupnosť novšej verzie pluginu už v administráci WordPress a podporujú automatcké aktualizácie.

Ako fungujú aktualizácie pluginov?
Ak máte aktívne predplatné, máte prístup k aktualizáciam pluginu. Pre novšie pluginy máte možnosť aktualizovať priamo v administrácii WordPress (Pluginy – Aktualizovať). Druhou možnosťou je prihlásiť sa na PlatobneBrany.sk a v sekcii Môj účet – Na stiahnutie nájdete súbory pluginu na stiahnutie. V administrácii WordPress, v časti Pluginy, deaktivujte a zmažte staršiu verziu pluginu, nahrajte novú verziu a aktivujte ju. Nastavenia pluginu zostanú zachované.

Ako získam z e-shopu stav systému?

V administrácii WordPress kliknite na WooCommerce -> Stav -> Stav systému -> Stiahnuť súbor so správou o systéme – Kopírovať pre podporu

Aké verzie WordPress / WooCommerce / PHP potrebujem na používanie pluginov?
Aktuálnu verziu pluginov udržiavame tak, aby fungovala s najnovšími verziami WordPress, WooCommerce a s podporovanými verziami PHP. Z technických dovodov nevieme na 100% zaručiť funkčnosť pluginov so staršími verziami WordPress/WooCommerce/PHP, no v prípade záujmu vieme sprístupniť aj staršie verzie našich pluginov.

Kde nájdem (rozšírené) logy z pluginu?
Základné informácie sa zapisujú do poznámku k objednávke. Rozšírená záznamy (logy) nájdete v WooCommerce – Stav – Záznamy, kde si treba vpravo vybrať súbor s logmi k pluginu  NázovPluginu-dátum-xxx.log a kliknúť na Zobraziť.

Ktoré eshopy používajú pluginy platobných brán?
Naše pluginy používajú tisícky WordPress webov, medzi ne patria aj eshopy ako sú napr.: Powerlogy, Folklor.sk, Peter Sasín, Neseda, the Bridge, Lenivá Kuchárka, Gardenhouse, Nosene, Goriffee, Tatrakon, Hopin, Moderný Pračlovek, DobrýRum, Hotel Zochova Chata, Slowlandia

Podporujete v multilanguage a multicurrency pluginy (napr. WPML)?

Vo väčšine prípadov naše pluginy fungujú aj s multilanguage a multicurrency pluginmi. No nakoľko je v nich veľké množstvo kombinácii pluginov a nastavení, nevieme zaručiť 100% kompatibilitu. Pluginy máte možnosť otestovať v lehote 30 dní od zakúpenia pluginu. V prípade, že niečo fungovať nebude, pokúsime sa upraviť plugin tak, aby to fungovalo alebo môžete využiť 30-dňovú garanciu vrátenia peňazí.

Mení plugin platobnej brány stav objednávky na základe platby?
Áno. Všade, kde dostaneme dôveryhodnú informáciu z banky k (ne)úspešnej platbe je stav objednávky prepnutý pluginom automaticky. Všetky naše pluginy sa riadia touto logikou: https://platobnebrany.sk/stav-objednavky-vo-woocommerce/